miniBB: free php bulletin board and forum software 
 | Fórumok | Regisztráció | Válasz | Keresés | Statisztika |
Fixed Gear Fixed Gear Forum / Fixed Gear /

Trendkutatás

 Page Page:  1  2  »» 
Szerző magwas
Tag
#1 | Elküldve: 2006 Március 2 10:29
Válasz 
Hi!

A képtárban lévő fixik alapján a következő 100%-ig tudományosan megalapozott következtetéseket vontam le:
- A fixi szoci országúti vázból készül
- A vázért a fixis maximum 5000 Ft-ot ad
- A fixi pedálján klipsz van
- A fixi B+ hátsóaggyal készül



Lehet cáfolni
Szerző atti
;-)
#2 | Elküldve: 2006 Március 2 11:03 | Szerkesztve: atti
Válasz 
nincs klipszem
egyébként eddig így van.
Szerző g
Névtelen
#3 | Elküldve: 2006 Március 2 12:03
Válasz 
a fixi (néha)miche agyal készül. és (néha) olasz vázból.
Szerző g
Névtelen
#4 | Elküldve: 2006 Március 2 12:06
Válasz 

pl.
Szerző atti
;-)
#5 | Elküldve: 2006 Március 2 12:12 | Szerkesztve: atti
Válasz 
Szép. Nem akarod a képtárba beküldeni? Egyből borulna Magwas eddigi teljesen tudományos, már-már az okkultizmus határmezsgyéjén bóklászó disszertációja.
Szerző Névtelen
#6 | Elküldve: 2006 Március 2 14:11
Válasz 
ha lesz kép az enyémről ,akkor azt is küldöm, és még jobban borul az elmélet..
Bottechia váz, SPD...
Szerző Névtelen
#7 | Elküldve: 2006 Március 2 14:11
Válasz 
ja cat voltam
Szerző atti
;-)
#8 | Elküldve: 2006 Március 2 14:17
Válasz 
várom
Szerző goraka
Tag
#9 | Elküldve: 2006 Március 3 09:18
Válasz 
magwas, némi kieg.:

a fixist klipszek és erös érzelmi szálak kötik a fixijéhez.
Szerző magwas
Tag
#10 | Elküldve: 2006 Március 3 14:02
Válasz 
Szerző magwas
Tag
#11 | Elküldve: 2006 Március 6 13:00
Válasz 
A képtáron úgy látom, hogy nincsenek is olasz, főleg Botechia vázas fixik, SPD meg pláne. Miche agy meg nem is létezik... ;)
Az ilyen híresztelések minden tudományos bizonyítékot nélkülöznek;)
Szerző atti
;-)
#12 | Elküldve: 2006 Március 6 13:06
Válasz 
Még kevés kép van, várjuk ki a végét!
De alapvetően igazad van, nekem például van még egy Favoritom, még egyenlőre eredeti (lepukkant) állapotban, de fixi lesz belőle, bárki megláthatja (majd egyszer).
Szerző Névtelen
#13 | Elküldve: 2006 Március 6 19:01
Válasz 
még annyit tennék hozzá, hogy az informatikusok is túl vannak reprezentálva a fixigyárban.
Szerző atti
;-)
#14 | Elküldve: 2006 Március 7 09:04
Válasz 
meg a futárok
Szerző KAMA3
Tag
#15 | Elküldve: 2006 Március 21 14:07
Válasz 
Milyen informatikusokrol beszelsz?? Azok gyapotszedok te!! :)
Szerző NoVa
Tag
#16 | Elküldve: 2006 Május 14 15:11
Válasz 
Miche agyak... F.Moser olasz váz... Eggbeater pedál... És még gyapotszedő is vagyok.
http://nova.uw.hu/Pics/moser.gif
Szerző KAMA3
Tag
#17 | Elküldve: 2006 Május 17 23:54
Válasz 
Apám, ez nagyon popec!

Uri cucc!

Ragmeg!
Szerző goraka
Tag
#18 | Elküldve: 2006 Július 20 10:09
Válasz 
Még júniusban bringáztunk Duna Nap alkalmából egy Bécs, Pozsony, Győr szakaszt (persze a magyar határig patent bringautakon) és ott ismerkedtem meg ezekkel az arcokkal:
IG Fahrrad Verein
Nagyon jó fejek, vannak bringaboltjaik Bécsben, ingyenesen működő bringaszervizek, bringa-mentőszolgálatuk és a kerékpározás népszerüsítéséért felelősek Bécsben.
Pénzt az Önkori adja, mert tudja, hogy ez jó. Nem foglalkoznak bringautakkal, meg közlekedési problémákkal, azokkal ott nem kell
Szerző goraka
Tag
#19 | Elküldve: 2006 Július 20 10:10
Válasz 
Jah, és jó pár fixis zizis arc közöttük
Szerző Pullander
Tag
#20 | Elküldve: 2006 Augusztus 24 01:22
Válasz 
Lette egy fixim pedig az a napom nem úgy indult.
Nézegettem a vaterát és hirtelen ott volt elöttem egy peugeot outi 10esszerért. Gondoltam leütöm mert nem nézett ki rosszul.
Másnap megnéztem és a váz pont a méretem volt ígyhát megvettem.
Első váltó bovden nem volt rajta a hátsóváltó meg nem működött egy rugó szétugrása miatt. Nem bíbelődtem vele csak ledobáltam róla és feltettem a láncot 52-18-ra. Jó jó mondtam magamban de ha fixi lenne jobb lenne.
Szerencsére egy barátomnak volt egy elég jó használaton kívüli kerékszetje, hátsókerékben fixi aggyal. Ő ugyan szabadonfutóval használta (ami még most is fent van). Egy baj volt a kerekekkel. A hátsóban nagy nyolcas volt, akkora hogy azt mondták neki hogy centírozhatatlan. Én viszont tudtam hogy kendvenc kerékpár szerelőm csodákra képes ezért megboltoltuk 5000 forintba. 3000 vettem új gumikat. Centírozás + CZ lánc hogy legyen valami szoci is a gépen 1000 ft. Így lettem tulajdonosa egy fixinek ami olcsó volt és jó is. Gondoltam is kipróbálom ezért elmentem a balcsira vele és körbe bringáztuk a tavat a haverokkal. Jó kis teszt út volt neki de nekem mégjobb. Fixit mindenkinek Azóta természetesen a fiximmel dolgozom és szegény gt montim most porosodik.
Szerző Pullander
Tag
#21 | Elküldve: 2006 Augusztus 24 01:23
Válasz 
Ja azthiszem majd küldök a képtárba róla képet. de most csak 1 áll rendelkezésre
Szerző atti
;-)
#22 | Elküldve: 2006 Augusztus 24 09:11
Válasz 
Welcome in world of "zizzentek"!
A Peugeottal kapcsolatban lenne a kérdésem, hogy nem különbözik nagyon a szerelhetősége az olasz-japán tendenciától? Gondolok itt főleg a szerszámokra.
52-18 == 48-16. Klasszikus. Na nem azért mert én is ilyet hajtok, csak úgy.
Szerző Pullander
Tag
#23 | Elküldve: 2006 Augusztus 24 13:01
Válasz 
Szerintem nem nem nagyon külömbözik eddig speciális szerszámból japánt használtam (shimano hajtókar lehúzó). Meg egy jó öreg NDK körmöskulcsot amit eredetileg simsonokhoz és mzkhez adna az ellenanya meghúzásához és a középrész szereléséhez.
Szerző gapa
Tag
#24 | Elküldve: 2007 Augusztus 25 07:35
Válasz 
48-16 ez a klasszikus áttétel? A Pedálkirályban is elhangzott valami ilyesmi, hogy ez az áttétel a legjobb láberősítő, de lehet, hogy más számok voltak. Esetleg valaki felvilágosíthatna. Kösz.
Szerző atti
;-)
#25 | Elküldve: 2007 Augusztus 25 09:56
Válasz 
Kissé nagyképűen azért írtam, hogy klasszikus, mert én ezzel hajtok. Ráadásul elírtam, mert 46-16, ez egyenlő kb. az 52-18-cal. Ez egy átlagos áttétel, 30-as tempót folyamatosan tudok tartani vele, de az enyhébb emelkedők sem akadályok.
Ráadásul fixiseknek abszolút nem lehet klasszikus a 48-16, mert ha skiddelsz, a gumin mindig ugyanoda esik a "radírozás", ezért jóval hamarabb elkopik.
Szerző szelkakas
Tag
#26 | Elküldve: 2007 Augusztus 26 08:50
Válasz 
Ezt nem értem... Miért esne ugyan oda? Páratlan fogszámnál már nem ez a helyzet? Szerintem párosnál is olyan sok a skid pontok száma, hogy nem lesz veszélyes a kopás, mert mindíg véletlenszerűen egy másik pontra esik. Vagy Te mire gondoltál?
Szerző atti
;-)
#27 | Elküldve: 2007 Augusztus 26 09:52 | Szerkesztve: atti
Válasz 
48 osztva 16-tal egész szám. Ebből az következik, hogy azonos pedálállásra azonos kerékállás jut. A lábad skiddeléskor mindig kb. ugyanott tartod...
Táblázatban szemléltetve:
patch
Szerző temes
Tag
#28 | Elküldve: 2007 Augusztus 26 10:26
Válasz 
Én most 42/14 et pörgetek és nekem bevált, bár a kezdeti 52/16 hoz képest elég langyinak tűnhet, de inkább feláldozom a busz mögött való teperést a kényelemért és a térdeim állapotáért
Ezzel amúgy nagyon kényelmes a vársoban bóklászni..jól lehet dinamizálni a kocsik között elindulásnás sincs vész...viszont egy kisebb-nagyobb túrára már feltenném előre a 46os tányért...hosszú egyeneseken sokkal kényelmesebb a kevesebb pörgetés.
Szerző relf
Tag
#29 | Elküldve: 2007 Augusztus 26 12:59
Válasz 
46/18 milyen? mennyit változtat ha mondjuk 46/16 ra váltok vagy 50/18
Szerző wackor
Tag
#30 | Elküldve: 2007 Augusztus 26 14:57
Válasz 
én 50/18-cal kezdtem a fixizést, nagyon jól lehet vele városban csapatni, indulni kissé erős, de hamar megszoktam, és jó érzés kiállva otthgyni az autósokat zöldnél...
 Page Page:  1  2  »» 
Válasz


» Felhasználói név  » Jelszó 
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá a témához. Adja meg felhasználónevét és a jelszavát. Ha még nincs, regisztráljon.
 
  Fixed Gear Forum Powered by Chat Forum Software miniBB ®