34. album


 A bikemagról sikerült vennem egy 1979-es Raleigh Competition-t (16e). 531-es Reynolds váza van, ez még nem Cr-Mo, hanem mangán-molibdén ötvözet, de nagyon jó. Az előző tulaj lecserélte a fékkarokat rejtett bovdenesre, de egyébként minden eredeti rajta. Kicsit sajnáltam is szétszedni. Tulajdonképpen csak egy új hátsó kerék és egy lánc kellett az átalakításhoz. A Városmajor utcai bringaboltban segítettek tanáccsal, alkatrészekkel, centírozással (1e) és a fogaskerekek felszerelésével. Bikepositive agyat (3,5e) választottam, egyik oldalára 16-os fix (rögzítőgyűrűvel 1e), a másikra 18-as egysebességes racsnis fogaskerék (2e) került. Egy magas profilú Altrix felnibe (3e) fűztem be, DT küllőkkel (1,5e), így biztos elbírja háromjegyű számmal leírható súlyomat. Félszemes láncot (2,6e) vettem, mert féltem, hogy a két fog különbség hátul igényelni fogja, na meg nem volt drágább és tetszik is. A belső, 42 fogas hajtótányéron fut a lánc, meglepő módon a flip és a flop oldalon is jó a láncvonal, de lehet, hogy csak én nem látom, hogy rossz. :-) Az 52-es tányért először le akartam venni, de rájöttem, hogy ennél szebb láncvédő nem létezik, egyelőre marad. Az első agyban sajnos a kúpok meg vannak kopva, és ilyen alakút már nem lehet kapni, úgyhogy az előbb-utóbb az első kereket is cserélni kell, legalább egyforma lesz a két felni.


ilyen volt
  816 x 612  

 

ilyen lett
  816 x 612  

 

láncvonal
  816 x 612  

lánc
  816 x 612  

 

címer
  608 x 816  

 

made in england
  816 x 612  

craftsman built
  816 x 612  

 

hajtókar
  612 x 816  

 

villa
  816 x 612  

 
 

 

<< Vissza a képtárba>>

 

 

  Design: Sucó      

 

 

Kezdőlap

GY.I.K.

Küllőhossz számítása

Képtár

Fórum

Impresszum

 

 


 


 


Kezdőlap |  GY.I.K. |  Küllőhossz számítása |  Képtár |  Fórum |  Impresszum |