Ez egy F. Moser váz. Ami maradt: a váz, villa, régi Miche első agy, középcsapágy, kormánycsapágy, nyeregcső. Ami változott: Nitto 42 centis időfutam kormány, ITM időfutam fékkarok, parafás bandázs (ami nem érte végig a kormányt :-) így kipótoltam az előzővel), 3TTT 80 mm-es stucni, Weinmann felnik DT 2 millis küllőkkel elől 32 hátul 36 darab, Miche Primato Pista hátsó agy, Continental Contact 28 széles gumik, Shimano PD-M520-as pedálok, és használt Campa Gran Sport fékek, plussz Super Record hajtómű. Az áttétel 51/19 ami naggyon kényelmes, de haladós is egyben. Köszönet a városmajori bringaboltnak a kerekekért, Kopternek a Bajnok szervízben a hajtóműcsavarok leköszörüléséért; fékkar by Biondo, stucni+bandázs by Bringavilág, pedál by eBike, kormány by bikeusa.com, hajtómű by Jó Béla, fékek by Illés Tamás.
A változások: Nitto TT helyett Syntace Stratos kormány,
3TTT helyett Nitto Technomic stucni,
Bike Ribbon helyett MOSER feliratos Silva bandázs,
Bike+ helyett Bike+ :-) kényelmesebb nyereg,
Kopter köszörült helyett Zoggie lányctányér csavar,
+ KMC Z-410RB lánc,
+ Cateye Strada kompjúter,
+ küllő prizmák.
|